Over Xennial online marketing
Waarom Xennial
Xennial staat voor de verbinding tussen Analoog en Digitaal. De Xennials zijn de generatie geboren tussen 1977 en 1983. Geboren en opgegroeid met Nederland 1 en 2, cassettetapes en één draaitelefoon per huishouden maar heel snel tijdens hun jeugd in aanraking gekomen met computers en digitale media. Voor de generatie Xennials is het heel gewoon om een smartphone te hebben en mee te gaan in de nieuwste digitale ontwikkelingen.
Als ondernemer, geboren in 1980, geloof ik in de verbinding tussen analoog en digitaal. We zijn allemaal mensen en hebben iedere dag analoge ervaringen (praatje met de buren of een knuffel van je geliefde of kinderen). Ook het uitstippelen van een marketing strategie en het opbouwen van jouw brand story is analoog. Analoge stappen die belangrijk zijn om digitaal succesvol te zijn. Wanneer je verhaal en de klantervaring online en offline niet in lijn zijn met elkaar heeft dit een negatieve invloed op de klantervaring en de kans dat de klant nog een keer terug zal komen.
Ik heb gemerkt dat bij veel ondernemingen online marketing een onderbelicht onderwerp is. Door online marketing een plaats te geven en concreet te worden over zaken zoals positionering, brand story en strategie help ik ondernemers. Ik ondersteun de ondernemer bij het kiezen voor de juiste online marketing instrumenten om de doelstellingen te realiseren. Wanneer dit duidelijk is gaan we concreet aan de slag met de invulling van de website en het implementeren van (online)marketing oplossingen.
Door snel tot de kern te komen zetten we grote stappen die leiden tot een succesvolle online strategie.
Wie is mijn contactpersoon
Allard van Rijn
Jouw online marketing specialist
Geboren in 1980 en een echte Xennial. Met mijn fantastische vrouw getrouwd en met twee geweldige zonen woonachtig in Arnhem.
In mijn professionele carrière heb ik verschillende sales en marketing functies bekleed. Bij startende ondernemingen en business units waarbij ik nieuwe markten heb aangeboord en ik zowel de bedrijven als de producten van nul in de markt gezet heb. Daarbij ook bij veranderende ondernemingen die het huidige businessmodel onrendabel zagen worden en door middel van innovatie nieuwe diensten hebben ontwikkeld voor de bestaande markt.
Deze ervaring en mijn intrinsieke motivatie om verandering en groei te realiseren voor een onderneming drijft mij om iedere dag met creatieve oplossingen de uitdagingen tegemoet te treden. Het is geweldig om een product of dienst te mogen ontwikkelen en op te schalen waardoor je het optimale resultaat voor de klant realiseert.
Xennial waardes
daarbij is de sky the limit
Afspraak is afspraak
Wanneer we een afspraak maken over welk onderwerp dan ook dan kom ik die na. Hierin ga ik heel ver om voor mijn klant het optimale resultaat te realiseren
Transparante communicatie
Niets is zo erg als niet weten waar je aan toe bent. Daarom is mijn communicatie altijd transparant zodat we elkaar kunnen helpen en scherp houden
Stapje extra
Het doel is heilig daarom mag je altijd verwachten dat ik een stapje extra doe voor een het juiste resultaat ik hou namelijk niet van half werk.